Stilling ledig
Posted by Brusand Idrettslag on 24. Jan 2023
Hei alle sammen
Vår daglig leder gjennom mange år ønsker nå å trappe ned litt og gå over i annen stilling i Idrettslaget.
I den forbindelse så søker vi nå etter en person som kan overta roret og være vår nye daglig leder.
Liker du en utfordrende hverdag, er løsningsorientert, serviceinnstilt og har lyst til å bidra til å videreutvikle et av Jærens eldste idrettslag? Vi ser etter deg som ønsker å ta del i et spennende og utviklingsorientert miljø med idretten i fokus.
Som daglig leder vil du blant annet være delaktig i det operative ansvaret for driften av idrettslaget, samt være et bidrag i den strategiske utviklingen av klubben sammen med hovedstyret, styrene for fotball, håndball, turn, treningssenter og øvrige ildsjeler i klubben.
Du vil være en viktig bidragsyter i klubbens markedsarbeid. Du har motivasjon og evne til et langsiktig å målrettet arbeid med samarbeidspartnere og sponsorer. I tillegg har du god forståelse for økonomi og drift, og er glad i folk.
I stillingen vil du jobbe tett sammen med de administrativt ansatte, styre og gruppene i klubben. Arbeidssted vil være i Ognahallen, hvor du vil komme i nær kontakt med alle våre flotte medlemmer og brukere.
Din arbeidshverdag vil du i stor grad styre slik du ønsker sett i lys av klubbens behov. Noe kvelds- og helgearbeid må regnes med, og noen perioder av året vil naturlig nok være mer hektisk en andre.
Arbeidsoppgaver:
• Være klubbens ansikt utad i dialog med eksterne parter (sponsor og samarbeidspartnere, kommunen, idrettslag, særkretser, idrettsrådet og idrettskrets) • Bygge merkevaren Brusand Idrettslag herunder ansvar for markedsføring, salg og oppfølging av sponsor- og samarbeidspartnere • Jobbe for økte inntekter i hele klubben • Bistå og legge til rette for styret og gruppene • Sportslig ansvarlig, bistå gruppene i utarbeiding av sportslige planer og målsetninger • Støttespiller for trenere, støtteapparat og andre medlemmer i klubben • Ansvar for rapportering, internt og eksternt • Ansvar for oppfølging av klubbens økonomi, herunder o Oppfølging av budsjett og regnskap o Betaling av innkomne fakturaer o Fakturering av medlemskontingent, treningsavgifter og egenandeler • Personalansvar for øvrige ansatte
Ønskede kvalifikasjoner:
• Utdanning innen økonomi, administrasjon, markedsføring, salg og/eller sport management er ønskelig, men ingen krav. Realkompetanse kan oppveie for manglende formell kompetanse • Kjennskap til idrettens organisering og relevante regelverk • Kjennskap til prosjektarbeid • Erfaring fra frivillig- og/eller organisasjonsarbeid er et pluss • Du følger utviklingen og har lett for å lære deg digitale arbeidsverktøy og systemer • Er dyktig på kommunikasjon, både muntlig og skriftlig, og har pedagogiske evner • Førerkort kl. B er en fordel • Stillingen krever politiattest
Personlige egenskaper:
• Genuint engasjement for idrett, barn og ungdom • Resultatorientert • Systematisk og strukturert • God til å bygge relasjoner og evne til å skape engasjement blant frivillige • Kreativ, initiativrik og utviklingsorientert • Selvstendig og har stor arbeidskapasitet • Tar i et tak i forbindelse med utvikling og drift av idrettsanleggene, hvis situasjonen tilsier at dette er nødvendig.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ønsker at kvalifiserte kandidater skal søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn.
Vi tilbyr:
• En spennende stilling hvor du får en sentral rolle i idrettslaget • Fleksibel arbeidshverdag • Et godt arbeidsmiljø • Personlig og faglig utvikling i rollen • Lønn etter avtale
Hvis du har spørsmål om stillingen, kan du ta kontakt med Styreleder Per Kåre Fuglestad
Mail: per.kare.fuglestad@lyse.net
Tlf: 917 09 449
Søknadsfrist: Snarest
Søknad sendes til: per.kare.fuglestad@lyse.net Merk søknad med: Daglig leder
Comments
Logg inn for å skrive en kommentar.